Menu
EUR

Klantenservice

Vind snel en eenvoudig jouw antwoord op onze klantenservicepagina.
Telefoonnummer
+31 (0)85 - 822 54 26
Opentingstijden
Ma t/m Vr 09:30 - 16:30

Ga naar contact formulier 

Hoogwatershop    
Adres:   Ericssonstraat 2 (gate 3)
Postcode:   5121 ML
Plaats:   Rijen
Land:   Nederland
Telefoon:   +31 85 - 822 54 26
E-mail:   [email protected]
Kvk:   71704655
BTW nummer:   NL8588.17.330.B01

Telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9:30u tot 16:30u op 085 - 822 54 26.
U kunt ook altijd een mail sturen naar [email protected] of onderstaand formulier invullen.
Wij beantwoorden uw vraag zo snel mogelijk.
 

 

 
Met vriendelijke groeten,
Team Hoogwatershop.
 

Neem contact op

Contactgegevens

085 - 822 54 26
KVK nummer: 71704655
btw-nummer: NL8588.17.330.B01
Hoogwatershop.nl Ericssonstraat 2 (gate 3)
5121 ML Rijen
Nederland

Veelgestelde vragen

Bestellingen
Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Zolang de bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft kunnen we deze voor u wijzigen of annuleren. U moet wel snel zijn, want dat zijn onze medewerkers in het magazijn ook. Neem daarom tijdig per e-mail of telefonisch contact op met onze klantenservice.
 
Is uw bestelling al onderweg? Dan kunt u de bestelling bij bezorging weigeren. Wilt u uw bestelling retourneren na ontvangst van uw bestelling? Dat kan binnen 14 dagen na aflevering. We restitueren u, zodra de retourzending ons bereikt heeft. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

In het geval dat u uw bestelling wilt retourneren geeft u dat dan alstublieft binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling per telefoon of e-mail aan ons door. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.

Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Verpakt u de waren alstublieft op de pallet en/of in de dozen waarin u producten van ons geleverd heeft gekregen of een vergelijkbaar stevige verpakking, zodat de terugzending zonder schade kan geschieden.

U kunt ook naar uw account gaan via https://hoogwatershop.nl/account/. Onder tabblad ‘Mijn bestellingen’ treft u een overzicht van uw bestellingen. Klik op het ordernummer welke u wilt annuleren. Rechts onderin de bestelling klikt u op ‘artikelen retourneren’. Vul de reden van retournering in, op het formulier en klik op de knop ‘artikelen retourneren’.

Voor het retourneren van uw bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wanneer wij de goederen in goede orde ontvangen hebben zullen wij het goederenbedrag binnen 14 dagen aan u crediteren.

Waar kan ik mijn bestelhistorie terugzien?

Een overzicht van al uw bestellingen vindt u in uw account onder het tabblad ‘Mijn bestellingen’. Daar kunt u uw bestelhistorie en de rekening van iedere bestelling inzien. U kunt hier ook uw bestelling opnieuw plaatsen.

Hoe kan ik bestellen?

1.    Kies de gewenste producten en klik op “In winkelwagen”. U gaat dan automatisch naar de winkelwagen. U kunt nu verder winkelen of verder gaan met bestellen. Als u in de webshop zit kunt u rechts bovenin via het symbool winkelwagen weer naar winkelwagen gaan.
2.    In de winkelwagen komt u terug bij wat u gekozen hebt en kunt u nog wijzigingen aanbrengen.
3.    Daarna bevestigt u de inhoud van de winkelwagen door op “bestelling afronden” te klikken.
4.    Heeft u een account? Als u inlogt op uw account gaat het bestellen veel sneller. Heeft u nog geen account? Ook zonder account kunt u bestellen, dan hebben we nog wel even uw gegevens nodig. Dat is zo gedaan, een kwestie van invullen. We raden u aan een account te maken zodat al uw bestellingen en retouren op één plek hebt, u sneller kan betalen en u overal uw winkelmand kan bekijken.
5.    Kies één van onze betaalmethoden.
6.    In de laatste stap vindt u een overzicht van uw bestelling. Tenslotte kan op deze plek ook nog een waardebon ingevoerd worden.
7.    Bevestig dat u ouder bent dan 18 jaar en accepteer de algemene voorwaarden.
8.    Door te klikken op ‘kopen’ accepteert u onze algemene voorwaarden en maakt u uw bestelling definitief.

Betaling
Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

Bij ons kun je eenvoudig betalen met één van onderstaande opties:

iDeal
Doe je aan internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heb je toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet. Met iDeal kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen vanuit de vertrouwde internetbankieromgeving van je eigen bank.

Afterpay / Riverty 
Wanneer je kiest voor achteraf betalen op hoogwatershop.nl, dan wordt het betaalproces volledig overgenomen door Afterpay/ Riverty . AfterPay / Riverty stuurt je na verzending van de materialen een digitale factuur om de gekochte producten te kunnen betalen.

Bankoverschrijving (vooruitbetalen)

Vooruitbetalen houdt in, dat je na het invoeren van je bestelling zelf het openstaande orderbedrag op de bankrekening van hoogwatershop.nl overmaakt. Vermeld bij het handmatig overmaken altijd het ordernummer uit je orderbevestiging.

Vooruitbetalen is niet de snelste manier van betaling. Zo kan de overboektijd één tot drie dagen duren. Zodra wij de betaling ontvangen hebben versturen we de bestelling nog dezelfde dag.

Bancontact / Mister Cash
Voor onze klanten in België bieden wij de populaire betaalmethode Bancontact aan. Je kunt via deze service direct online afrekenen via je eigen vertrouwde bankomgeving.
 
Op factuur
Op factuur kopen is niet mogelijk bij Hoogwatershop.

Per PIN bij afhalen
Wanneer je jouw bestelling wil komen afhalen aan de Ericssonstraat 2 (gate 3) in Rijen is betaling per PIN mogelijk.

Waar vind ik de factuur van mijn bestelling?

De factuur wordt per mail verstuurd. In jouw account heb je onder ‘Mijn bestellingen’ altijd de mogelijkheid om de facturen in te zien.

Is een verandering in mijn factuuradres mogelijk?

In sommige gevallen kunnen wij het afleveradres nog voor je wijzigen. Neem even contact met ons op.
 
Buiten bestellingen om kun je jouw afleveradres wijzigen via tabblad ‘Afleveradres’ in je account.

Is een verandering in mijn leveradres mogelijk?

Het achteraf wijzigen van het afleveradres van een bestaande bestelling is alleen mogelijk als de goederen ons magazijn nog niet verlaten hebben. Houd hierbij rekening met het onderstaande.

Als je het afleveradres wil wijzigen, annuleer je de bestelling bij ons en bestel je daarna de goederen op het gewenste afleveradres.

Buiten bestellingen om kun je het afleveradres wijzigen via tabblad ‘Afleveradres’ in jouw account.

Zijn mijn betalingen en andere transacties veilig?

Hoogwaterhop.nl hecht veel waarde aan jouw veiligheid. Als onderdeel van je bestelling word je gevraagd om persoonlijke gegevens in te geven. Dit zijn gegevens die Hoogwatershop.nl nodig heeft om je bestelling te kunnen voltooien. Alle persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld door Hoogwatershop.nl en in overeenstemming met de relevante wettelijke bepalingen.

[powr-popup id="175a54b8_1738090117"]

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal excl. btw
€0,00
Bestel nog voor €190,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!